En engasjert pedagogisk stemme med særlig fokus på praksisutvikling i arbeidet mot mobbing.

søndag 25. juni 2017

#sommerlesing 2017



Blir du med og deler hva du leser?

Det er noe eget med denne tiden på året. Mange gis anledning til å lese alt en ønsker (og ikke bare det en må). Flere med meg har sikkert en bunke eller ti med lektyre spart opp for akkurat denne tiden. Om vi deler med hverandre hva vi leser, kan hver og en av oss få tips til lektyre vi kanskje ellers ikke hadde kommet over. Det må vel være en god ide?

Ingen restriksjoner til sjangervalg. Noen kommer til å lese fagstoff, andre skjønnlitteratur. Ingen betydning om du er en lesehest eller ei. Jo flere som blir med, desto mer nyttig kan delingen vise seg. 

En oversikt vi kan bruke finner du her. Del gjerne - og bli med :-)



God #sommerlesing :-)


2 kommentarer:

  1. Hver sommer leser jeg "Mine gleders by" av Rickard Herrmann.

    SvarSlett
  2. Den har jeg ikke lest. Det må jeg få gjort. Takk for tips :-)

    SvarSlett